dilluns, 26 d’octubre del 2009

Exposicio de JOAN BRULL a Girona

Dates: Del 10 d'octubre al 13 de desembre de 2009

Realitat i Somni és l'exposició de l'artista català Joan Brull a Girona després de 50 anys de la derrera exposició (Barcelona 1863-1912). Una selecció de prop de quaranta peces representatives que sintetitzen la seva trajectòria, des de la pintura realista al simbolisme. Moltes de les peces procedeixen de col.leccions particulars i són per tant, inèdites.
Podeu trobar més informació a la web:

Horari: dilluns a divendres 11h a 14h i de 17h a 21h
dissabtes: 11h a 21h
diumenges i festius: 11h a 14h

ENTRADA LLIURE

Lloc: Centre Cultural de Caixa Girona Fontana d'Or
c/Ciutadans, 19
17004 Girona

1 comentari:

  1. M'agraden molt els cuadros de Joan Brull, sobretot Somni ja que tambè el vaig dibuixar i el vaig pintar.
    M'agues agradat molt anar a veure la exposició que es va fer a Girona el 10 d'octubre pero no hi vaig poder anar.....

    adeu

    ATT: Gemma

    ResponElimina

Dades personals